pages détaillant / dealerpagina's.

    RMA - Return Material Autorisation.

    commerciële RMA - RMA commercial.

    < - - - Voor een herstelling (technische RMA): maak uw keuze in de linker kolom: "RMA defect".

    < - - - Pour une réparation (RMA technique): faites votre choix dans la colonne de gauche: "RMA défectueux".


    Om u de best mogelijke service te kunnen verlenen, hebben we speciale na-verkoopservice-pagina's gemaakt. Zoals gemeld in mei 2005, worden enkel de terugzendingen die voorzien zijn van een RMA nummer nog behandeld.

    Teveel retourzendingen zijn nodeloos, zonder foutopgave of zonder afzender-info!

    Onnodig decoders aan te melden dewelke verkocht/gekocht werden IN een locomotief van Brawa, Mehano, Roco, Trix, Hag, Märklin, edm. De service, voor deze ESU OEM-decoders, dient geleverd te worden door de respectievelijke importeurs. Decoders uit Hobby Trade locs dienen via de RMA-pagina "Hobby Trade" aangemeld te worden en niet als losse decoder.

    Verkeerd opgestuurde OEM decoders worden NIET geretourneerd!


    Pour vous offrir le meilleur service possible, nous avons créé un site spécialement dédié au service après-vente. Comme mentionné en mai 2005, nous ne traittons que les retours avec nº de RMA.

    Trop de retours nous sont envoyé sans raison, sans info de panne ou sans nom expéditeur!

    Inutile d'annoncé une réparation des décodeurs qui étaient monté en usine dans une loco Brawa, Mehano, Roco, Trix, Hag, Märklin, etc. L'importateur de cette marque doit prendre le service en charge des décodeurs OEM de ESU.

    Si vous expédiez des décodeurs OEM: ils ne seront pas retourné!


    Hierna kan U opgeven welk artikel(en) U wenst terug te sturen om commerc. reden!

    Let wel: na goedkeuring van onzentwege kan U enkel artikelen terugsturen die origineel verpakt zijn. Verpakkingen dewelke werden opgemaakt of die sporen vertonen van prijsetikettes (e.a.) zullen NIET aanvaard worden voor kredietering! Onnodig hiervoor een aanvraag te doen.

    Sur cette page vous pouvez faire une demande pour retourner un articles(s) pour une raison commerciale!

    Attention: après confirmation de notre part, vous pouvez nous envoyer l'articles, sous condition que l'emballage est intacte (non ouvert) et sans trace d'etiquettes de prix etc. Inutile de faire une demande si ceci est le cas.


    * Veld verplicht in te vullen. Champs obligatoire.

    Aanvraag / demande:
    Shop: (*)
    Naam: (*)
    Gemeente: (*)
    E-mail: (*)
    ARTIKEL / ARTICLE: :
    Welk artikel(s)? Quel(s) article(s)? (*)
    Aantal? Nombre?(*)
    Reden? Raison? (*)
    Aankoopdatum dealer / date achat détaillant (*)
    Aankoop: factuurnummer dealer / achat détaillant numéro facture (*)

    "Zweef" aub met uw muis over het logo van reCaptcha (rechts onderaan) voor U dit formulier bevestigt. Svp "planer" votre souris sur le logo de reCaptcha (en dessous / droite) avant de confirmer ce formulaire.

    Dank!

    Merci!


    Train Service Danckaert bv/srl