pages détaillant / dealerpagina's.


    Info transporteur - INFORMATION TRANSPORTEUR.


    GLS.

    Alle bestellingen worden STANDAARD verstuurd via GLS.

    Op uw verzoek maken wij een uitzondering hierop.


    De reden hiervoor kan zijn:

    - U verkiest om uw bestelling via DPD te ontvangen.

    - een heel kleine bestelling, dewelke in luchtkussenenveloppe kan. Dan is het mogelijks interesanter voor U om deze met de Belgische Post te sturen.

    - U haalt uw bestelling op. Dit laatste kan enkel op afspraak!

    - U laat uw bestelling ophalen door een koerier in uw opdracht. Ook dit kan enkel op afspraak!

    - wij brengen ze mee naar een expo. (Uitgezonderd: Spielwarenmesse).

    - U heeft een speciale wens? Laat gerust horen... met plezier.


    Wij rekenen - bij verzending met GLS, DPD of de Post - altijd transportkosten aan. Sorry, gezien de hoge dieselkosten kan dit niet anders.

    U gelieve ons te vragen naar deze tarieven.

    Onze tarieven werden bepaald door GLS, hetzij DPD, ifv het aantal pakketten die we jaarlijks versturen.

    Deze tarieven kunnen wijzigen, buiten onze wil om.

    Deze tarieven kunnen ook afwijken ifv de grootte en het gewicht van uw pakket.

    Ook bij back-orders kan het gebeuren dat wij transportkosten aanrekenen. Dit alles afhankelijk van de originele bestelling.


    Raad: Kijk, voor U aftekent voor deze colis, of er schade is. Spreek er de chauffeur over aan en teken bij de chauffeur het pakket ALTIJD af "onder voorbehoud van nazicht".

    Indien het pakket beschadigd is, dient U zelf in eerste instantie de chauffeur ervoor aan te spreken.

    U ontvangt de dag dat het pakket klaar gemaakt wordt een automatische e-mail met daarin het pakketnummer, het nummer van uw leveringsbon en een copie van de factuur (in PDF). In de e-mail treft U ook een link zodat U het pakket kan volgen op de site van GLS hetzij DPD. Dit kan pas vanaf de late namiddag van de dag waarop Uw pakket werd verstuurd. Logisch: dan pas heeft de chaffeur het pakket afgegeven in zijn depot. Via de bijgevoegde factuur kan U nakijken wat wij U opsturen. Alle pakketten vertrekken 's morgen rond 9.00 u.


    GLS, DPD of anders? Wil ons aub uw keuze bekend maken. Stuur ons een e-mail aub




    INFORMATION TRANSPORTEUR.


    GLS.

    Nous envoyons chaque commande vers vous avec les services de GLS.

    Parfois, nous faisons une exception.


    La raison est peut-être:

    - vous desirez de recevoir votre colis via DPD.

    - une petite commande, qui peut être envoyer dans une enveloppe. Alors il est peut-être intéressant pour vous de faire cela avec le courrier postal belge.

    - Vous récupérez vous-même votre commande. Ceci uniquement sur rendez-vous!

    - Vous récupérez votre commande par un courrier de votre choix. Ceci uniquement sur rendez-vous!

    - nous apportons votre commande à une expo. (Exception: le salon Spielwarenmesse)

    - un désire spéciale? Faites nous le savoir... avec plasir nous écoutons.


    A chaque envoie, nous calculons les frais de transport de GLS, DPD ou la Poste. Il faut comprendre que - vu les tarief du diesel - nous ne pouvons par faire autrement.

    Nos tarifs sont stipulé par GLS, soit DPD vu le nombre de colis que nous envoyons par ans.

    Ces tarifs peuvent changer sans que nous sommes reponsable de ceci.

    Ces tarifs peuvent changer aussi concernant le poids et le volume.

    Quand nous envoyons des reliquats nous calculons les frais de transport; ceci selon la commande originale.


    Un conseil: Veuillez controler, avant de signer, s'il y a des dommages au colis. Veuillez en parler au chauffeur! Veuillez TOUJOURS signer aupres du chauffeur "SOUS RESERVATION DE CONTROLE".

    Le jour que nous préparonsons votre colis, vous recevrez un e-mail automatique. Cet e-mail vous informe concernant le nº du colis et vous y trouverez aussi la facture (qui vous indique le contenance du colis. Tous les colis partent de chez nous le matin vers 9.00 h.


    GLS, DPD ou autre? Nous aimerions connaître votre choix. Veuillez nous envpoyer un e-mail svp.